Termeni si conditii

variatia preturilor
Va sugeram sa ne contactati telefonic daca doriti un raspuns imediat la intrebarile dvs. sau pentru a urgenta rezervarea, in cazul in care doriti rezervarea unei croaziere la „promotie” sau de tip „last minute”.

VARIATIA PRETURILOR

In lumea croazierelor, preturile cresc sau scad, de la o saptamana la alta sau chiar si de la o zi la alta, in functie de gradul de ocupare al vaselor de croaziera.

Pretul creste
Daca pentru o anumita data de imbarcare, tendinta de ocupare a locurilor de pe un vas, este mare (deci locurile se ocupa repede) atunci pretul creste.

Pretul scade
Daca tendinta de ocupare este mica (deci raman multe locuri neocupate) atunci preturile scad si astfel apar oferte de tip „Last Minute” sau „Promotie”.

Actualizarea preturilor in site
Preturile afisate in siteul nostru sunt actualizate saptamnal, uneori chiar zilnic si astfel incercam sa tinem pasul cu variatia de preturi din sistemul de rezervare. Cu toate astea, este posibil ca in anumite momente, din cauza neactualizarii la timp, pretul afisat in site sa nu mai corespunda cu cel din sistemul de rezervare.

Pentru verificarea tarifelor afisate va rugam sa ne contactati telefonic la numerele de telefon afisate in site sau prin email sau formularul de rezervare din cadrul ofertei.

bilet croaziera

PASII DE REZERVARE

1 - Primul pas este VERIFICAREA DISPONIBILITATII din sistemul de rezervare.
Verificam in sistem care este pretul momentului si daca pentru croaziera pe care o doriti mai sunt sau nu locuri disponibile.

2 - Al doilea pas este solicitarea unei PRE-REZERVARI
Daca agreati informatiile primite la primul pas, puteti solicita o pre-rezervare.
Aceasta se efectueaza gratuit dar are un termen de valabilitate limitat (una sau mai multe zile).

Avantajul este ca aveti la dispozitie una sau mai multe zile pentru a lua o decizie, timp in care aveti asigurate locurile la pretul din momentul pre-rezervarii.

Nota: cu cat pre-rezervarea este facuta mai din timp (fata de data de plecare) cu atat are un termen de valabilitate mai mare. Spre exemplu o prerezervare facuta cu 2-3 saptamani inainte de data de plecare va avea o valabilitate de maxim 1-2 zile in timp ce o prezervare facuta cu cateva luni inainte de data de plecare, poate avea o valabilitate mai mare de o saptamana.

3 - Al treilea pas este REZERVAREA-DEFINITIVA
Pentru a rezerva definitiv trebuie sa achitati factura primita pe e-mail in faza pre-rezervarii.
Aceasta se poate achita integral sau in 2 transe de cate 50% (doar daca rezervarea dvs. este facuta cu mai mult de 31 de zile inainte de data imbarcarii).

bilet croaziera

PENALITATI DE ANULARE A REZERVARII

Pentru anularea unei rezervari se va percepe o taxa de anulare cuprinsa intre 50 euro si pana la 100% din valoarea rezervarii, in functie de momentul in care se doreste anularea. Astfel, cu cat anularea se solicita mai din timp, cu atat si penalizarea este mai mica.

PENALITATI DE ANULARE
(in functie de ziua anularii fata de ziua imbarcarii)
mai mult de 60 zile 50 euro
Intre 30 si 59 zile 25%
Intre 22 si 29 zile 40%
Intre 15 si 21 zile 60%
Intre 2 si 14 zile 80%
Intre 0 si 1 zile 95%

Exemplu de calcul:
- cu 5 luni inainte de data plecarii vasului, se face o rezervare de 1000 euro.
- cu 23 de zile inainte de data plecarii vasului, se solicita anularea rezervarii.

Deci momentul anularii se regaseste in intervalul 22 – 29 zile (40%).
40% din 1000 euro = 400 euro.

Nota: Daca la rezervare se achita doar un avans de 50% iar in momentul in care se solicita anularea, penalizarea este mai mare decat avansul achitat (ex. 60%), clientul se obliga sa achite si diferenta (de 10%) in termen de maxim 10 zile. Daca penalitatea este mai mica decat avansul achitat, atunci agentia (Ship Travel Int.) se obliga sa restituie diferenta in maxim 10 zile. Anularea rezervarilor de catre pasageri trebuie efectuata in scris cu confirmarea primirii de catre agentie.

variatia preturilor

ALTE CLAUZE

Agentia nu isi asuma raspunderea pentru necorelarea in organizarea pachetului turistic cum ar fi intarzieri sau anulari ale liniilor aeriene, ale transportului rutier, etc. Agentia nu raspunde de situatii in care apar nemuitumiri in calitatea anumitor servicii turistice pe intreaga perioada a calatoriei.

Agentia nu raspunde de obtinerea vizelor pentru nici un pasager, aceasta este responsabilitatea fiecarui pasager in parte.
Pasagerii trebuie să detina pasapoarte valabile pe toata durata croazierei, precum si inca 6 luni de la data intoarcerii din croaziera.

Pasagerii trebuie sa respecte toate conditiile stabilite de compania care efectuează croaziera cum ar fi:
- respectarea conditiilor impuse de liniile de croaziera.
- respectarea regulilor stabilite de conducerea vasului.

Plata serviciilor comandate se efectueaza in moneda in care este exprimat tariful programului turistic. In cazul in care plata se efectueaza in RON, aceasta se va face la cursul BNR din ziua platii plus un coeficient de risc valutar de 2%.

bbbbb
My Shiptravel

Autentificati-va sau creati-va un profil myShiptravel !

Newsletter

Abonati-va la cele mai noi oferte de croaziere !

Real Time Web Analytics